יום ראשון, 18 בינואר 2015

מועדון לבר מצווה. איך לבחור?

בר מצווה זה הוא יום גדול עבור כל יהודי. על מנת להעניק לילד שלך חוויה בלתי נשכחת עליך לתכנן היטב  את האירוע. בחירת מועדון לבר מצווה הוא החלק המרכזי בחגיגה. לפני שמתחילים לחפש ולבחור מועדuן יש לקחת בחשבון את הקריטריונים הבאים:

·         כמות המוזמנים- חשוב שהמרחב של המועדון לבר מצווה יהיה מותאם לכמות האורחים. כיוון שמועדון קטן יחסית לכמות המוזמנים יגרום לצפיפות רבה ואי נוחות (גם אם לפי כללי הבטיחות כמות האנשים לא עולה על מותרת, עדיין יש לבחון את המרחב), וגם מועדון גדול מדי יכול להרוס את האווירה של החגיגה; ילדים יתפזרו במרחב ויהיה קשה לבצע את הפעילות המשותפת.
·         תוכן מעניין ומותאם לילד שלכם ולחברים שלו - מועדון לבר מצווה איכותי יציע לכם מגוון רב של פעילויות, עליכם לבחור פעילויות מתאימות יותר ומעסיקות יותר עבור הילד שלכם, אתם אלו שמכירים אותו הכי טוב ועליכם להחליט. אסור שהילדים השתעממו!! עם השעמום מגיעות השתוללויות מה שהופך להיות מקור לאלימות וטראומות.
·         מועדון לבר מצווה חייב להיות בטיחותי- כמו על כל מועדון גם על מועדון בר מצווה חלים כללי בטיחות, רק שכאן נדרש אף להחמיר איתם ולנסות לחזות כל דבר שיכול להביא לסכנה כגון: מדרגות לא תקינות, חוטי חשמל לא מסודרים ועוד..
·         משקאות ואוכל- עליך לברר אם לחברים של הילד שלכם יש העדפות מסוימות באוכל, אם זה בגלל מצב בריאותי או אידיאולוגיה שבאה מהבית. אחרת אי התחשבות בילד בודד או אף קבוצת ילדים יכולה להביא למצבים מביכים שלא תהיה לכם אפשרות לסדר אותם בזמן אמת. לאחר שהתברר שיש ילד עם צרכי אכילה מיוחדים יש לבדוק האם המועדון לבר מצווה שבחרתם יכול לספק את השרות הזה.
·         מיקום מועדון לבר מצווה- כיוון שמדובר באורחים שהם ילדים אשר תלויים בהוריים יש להתחשב במיקום נוח של המועדון. אם תמצאו מועדון מפואר במקום מרוחק מדי יכול להיווצר מצב שאחד מהחברים של הילד שלכם לא יבוא מה שיהרוס את החגיגה ואת מצב הרוח.

אילו תתחשבו בקריטריונים הנ"ל בעת בחירת מועדון לבר מצווה תיראו שהחגיגה תעבור ללא תקלות ועם חיוך על הפנים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה