יום שני, 8 בספטמבר 2014

הפקת קליפ במועדון לבת מצווה בפתח תקווה

כל ילדת בת מצווה כיום בישראל רוצה להפיק אירוע בת מצווה מיוחד ומקורי. הפקת בת מצווה דורשת מקצועיות וידע ולכן מומלץ לבחור מועדון לבת מצווה בפתח תקווה אשר יש להם ידע וניסיון בהפקות אירועים בכלל ובת מצווה בפרט, על מנת לחגוג לכלת השמחה בת מצווה מושלמת. לשם כך יש שימוש באטרקציות שונות ומגוונות, החל ממסיבת ריקודים סוערת במועדון לבת מצווה עם מוזיקה ואוכל, משחקי מחשב ומשחקי שולחן וכמובן קליפ בת מצווה מקורי.

אם ברצונך להקליט קליפ בת מצווה מיוחד ומקורי, היוועצי עם המועדון לבת מצווה שבחרת בכדי לבדוק אפשרות האם יש להם מסכי LCD בכדי להקרין את הקליפ והאם הם מכירים עורך או  מפיק קליפים מקצועי שאיתו הם עובדים, דבר שיכול לחסוך לכם עלויות כספיות.

בעת העבודה עם מפיק הקליפ, שימי לב למספר דגשים חשובים. ראשית, בחירת המוזיקה שתלווה את הקליפ במהלך הקרנתו. כדאי לבחור שיר שהילדה אוהבת, כאשר המטרה היא שבני המשפחה והחברים ישירו לה את השיר ויקדישו לה אותו. יש אפשרות להקליט את השיר עם המילים המקוריות שלו, ואז כדאי לבחור שירים שמתאימים מבחינת המילים (עוף גוזל של אריק איינשטיין, בגלגול הזה של שלום חנוך ועוד). אפשרות שנייה היא להקליט שיר מקורי עם מילים חדשות על המנגינה של השיר שבחרנו, המספר על ילדת בת המצווה וכולל ברכות ואיחולים. לאחר שהחלטתם על השיר והמילים, ניגשים להקלטת השיר ולצילומי הקליפ. מכיוון שלא כולנו התברכנו בקול של זמיר, כדאי לבדוק האם באולפן ההקלטות יש את כל הציוד להפוך את הזיופים שלנו לשיר מקסים ומרגש. לאחר הקלטת השיר יש לצלם את הקליפ בלוקיישן מיוחד ומפיק הקליפ עורך אותם יחדיו.

אין תחושה יותר נפלאה מאשר להסתכל על ילדת בת המצווה מתרגשת ושמחה כאשר היא צופה בקליפ שלה במועדון לבת מצווה בפתח תקווה יחד עם כל מי שהיא אוהבת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה